ALLENDE és flottája: A PART MENTI TESTVÉRISÉG
ALLENDE és flottája: A PART MENTI TESTVÉRISÉG
Menü
 
Linkek
 
Pirates létszám
Indulás: 2005-04-13
 
Picture
 
Zeneszövegek
 
A játék menete

Elõkészületek
Minden játékosnak minimum 65 lap kell a kezdéshez (60 + 5 tenger kártya). Az öt tenger kártyát helyezzétek el a két játékos között, a következõ sorrendben: Kalmár-tenger, Tajtékos-tenger, La Boca, Tiltott-tenger, és a Tükör. Ezután, a játékosok felfedik, hogy milyen kapitánnyal, és milyen hajóval játszanak (ezek a paklijukból kerülnek elõ). Miután minden játékos szemrevételezte a többiek kapitányát és hajóját, minden játékos eldöntheti, hogy milyen kezdõ legénységgel fog játszani, ezeket egyidejûleg kereshetik ki a játékosok a paklijából. A kezdõ legénység teljes befolyása nem lehet nagyobb, mint a kapitány kezdõ vagyona.
Miután minden játékos legénysége a pályán van, minden játékos egy jelzõt helyez a hajójának a kezdõ tengerére - a kapitány határozza meg, hogy melyik hajó honnan indul. Ezután minden játékos megkeveri a maradék lapját. Ezután a játékosok elemelhetik egymás pakliját, és húzhatnak hét lapot a saját pakliból.

Körfolyamat
Minden körben minden játékos az alábbi sorrendben cselekedhet, és amikor végzett, a következõ játékos köre következik.

  1. Határozzátok meg a sorrendet!
  2. Cselekvések
  3. Húzás
  4. Visszaforgatás
  1. Határozzátok meg a sorrendet!
    Minden kör elején, minden játékosnak ki kell számítania a teljes legénységének a hajózáspontját, beleértve a kapitányt is. A legtöbb hajózásponttal rendelkezõ játékos lesz a körben az elsõ, és hozzá képes az óramutató járásával megegyezõ irányban következnek a többiek. Ha két játékos egy idõben akar valamilyen cselekedetet használni, akkor az a játékos cselekedhet elõbb, aki elõrébb van a sorrendben.
    Ha a hajózáspontok egyenlõek, akkor azok, akik ugyanannyi ponttal rendelkeznek, elemelik a paklijukat, és felfednek egy lapot. Akinek a felcsapott lapja elõrébb van az ábécében, az lesz az elsõ.

  2. Cselekvések
    A kezdõ játékost követõen, minden játékosnak lehetõsége van az alábbi cselekedetekre, vagy a passzolásra. Ha minden játékos passzolt, akkor a cselekvés fázisnak vége, és a húzás fázis következhet. A következõ cselekvéseket bármilyen sorrendben, és tetszõleges számban lehet végrehajtani (a kijátszási költséget szigorúan betartva) a körben.

    1. Legénység toborzása
    2. Cselekvéseket hajthatsz végre
    3. Kalandot készíthetsz elõ, vagy teljesíthetsz
    4. Csatolt kártyát játszhatsz ki
    5. Mozgathatod a hajód
    6. Tüzérségi támadást hajthatsz végre
    7. Átmászhatsz egy másik hajóra
    8. Kidobhatsz egy legénységet
    9. Kidobhatsz egy kalandot

    1. Legénység toborzása.
      Ha legénység kártya van a kezedben, akkor cselekvésképpen felbérelheted. Ahhoz hogy a játékba rakd a legénységet, ki kell fizetni a legénység befolyás költségét (a sárga zászló a sarokban). Ha kifizetted a költségét, akkor a legénységet a hajódra rakhatod nem elforgatva, hajózásra készen.
    2. Cselekvéseket hajthatsz végre.
      Kijátszhatsz cselekvés kártyákat a kezedbõl, vagy cselekedhetsz egy játékban lévõ kártyával. Azokkal a játékban lévõ lapokkal lehet cselekedni, melyeknek a szövegdobozában az "akció" szó elõzi meg a leírást.
    3. Kalandot készíthetsz elõ, vagy teljesíthetsz.
      Cselekedetként játékba rakhatsz egy kaland kártyát, olyan módon, ahogy le van írva a kalandozás résznél. Ha arra a tengerre hajózol, ahol a kaland kártya elhelyezkedik, szintén cselekvésnek számít, ha megpróbálod teljesíteni (kifizeted a kalandköltségét), és utána csatolhatod a lapot a legénységedhez.
    4. Csatolt kártyát játszhatsz ki.
      A csatolt kártyákat kézbõl lehet kijátszani cselekvésképp, olyan módon, ahogy az a lapon fel van tüntetve.
    5. Mozgathatod a hajódat.
      Cselekedetként mozgathatod a hajódat, egy vele szomszédos tengerre. Ilyenkor ki kell fizetni a hajód hajózási költéségét.
    6. Tüzérségi támadást hajthatsz végre.
      Ha abban a tengerben, ahol hajózol, egy másik hajó is tartózkodik, akkor cselekedetként tüzérségi támadást hajthatsz végre ellene. El kell forgatnod valamelyik tüzérség képességgel bíró legénységedet. Annyi sebzést okozhatsz, amekkora a legénységed tüzérség képessége (a találat elszenvedése résznél megtalálod, hogy mit kell tennie annak, akit találat ért).
    7. Megcsáklyázhatsz egy másik hajót.
      Ha abban a tengerben, ahol hajózol, egy ellenséges hajó is tartózkodik, akkor megpróbálhatod megcsáklyázni. Elõször is ki kell fizetni a hajód hajózási költségét a csáklyázás elkezdéséhez. Ezután, a célpont hajó azonnal megkísérelheti kifizetni a hajózási költségét, hogy megelõzze a megcsáklyázást. Ha a védekezõ játékosnak nem sikerül kitérnie, akkor mindenképpen végre kell hajtani egy csáklyázó támadást, és ezt egészen addig kell folytatni, amíg egyik játékos sem akar több csáklyázó támadást végrehajtani (lásd: "Csáklyázás").
    8. Kidobhatsz egy legénységet.
      Kidobhatsz egy játékban lévõ legénységed.
    9. Kidobhatsz egy kalandot.
      Kidobhatod egy játékban lévõ, nem teljesített kalandod.

  3. Húzás
    Három lapot kell húzni, melyet a kézbe kell venni.

  4. Visszaforgatás
    Minden játékos visszaforgathatja az elforgatott kártyáit.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
7tenger hírek
 
Alappakli tartalmak
 
Ismerős oldalak
 
Today,Tomorrow
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Time
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?